![Forum YamaszkaDt.Fora.Pl Strona Główna](http://images30.fotosik.pl/132/2600878a76525791.jpg) |
|
Autor |
Wiadomość |
Alvonzo
Administrator
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kórnik
|
Wysłany: Czw 11:40, 27 Gru 2007 Temat postu: Blokaty DT80 LCII |
|
|
Blokady są w Dyfuzorze, gaźniku, kostce CDI, tłumiku ;]
Odblokowanie dyfuzora polega na wyjęciu zwężek(takich lejków) ktore znajdują sie odrazu na poczatku dyfuzora i w kolanku. Z kolanka trzeba wyjac siatke.W koncówce tłumika tez trzeba wyjąc taką rurkę
W gaznik sie to szczerze powiem nie wiem na czym polega ta blokata. Moze mniejsza dysza jest
Kosta CDI - nalezy zmostkowac dwa luty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Saphic/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Rob
Nowicjusz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OBORNIKI WLKP
|
Wysłany: Czw 12:04, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
BLOKADY
-CDI (elektronika)
-dyfuzor (kolano rury wydechowej)
-końcówka wydechu
CDI blokuje nam zapłon, nie pozwala moto osiągnąć maksymalnego momentu obrotowego i blokuje go do max 7 tys. obr/min :/ Aby odblokować motocykl na tym podzespole należy rozciąć plastikową obudowę CDI w sposób b.delikatny ponieważ w środku znajduje się układ scalony (CDI znajduje sie pod bakiem, umocowane najczęściej jest na gumie, która go obejmuje). Następnie należy zmostkować (zlutować, połączyć) kondensator.
Po całej tej operacji rozebrania i zmostkowania CDI należy go dokładnie zaizolować, ponieważ woda się nie może do niego przedostawać!
-dyfuzor (kolano rury wydechowej)
Jest jednym z najważniejszych elementów obok CDI w blokadzie tegoż motocykla. Dyfuzor w środku jest wypełniony zapychaczami i lejkiem, które blokują spaliny, silnik sam dusi się swoimi spalinami. Aby zlikwidować tą blokadę należy rozciąć dyfuzor wzdłuż fabrycznych spawów, wyjąć wszystko co się znajduje w środku, usunąć zgromadzony tam nagar (ewentualnie można wypalić wnętrze dyfuzora) oraz na koniec zespawać dokładnie i szczelnie migomatem.
3.Końcówka wydechu.
Końcówka układu wydechowego ma za zadanie blokować wydobywające się z cylindra spaliny (tzw. zdławić motocykl), podobnie jak to robi dyfuzor, oraz wygłuszyć układ wydechowy. Odblokowanie tegoż elementu polega na rozcięciu końcówki układu wydechowego w miejscu oryginalnych spawów, wyciągnięciu rurki końcowej bądź zrobieniu i wspawaniu końcówki przelotowej (która ma za zadanie przepuszczać jak najwięcej spalin), usunięciu wszystkiego co się znajduje w środku oraz zespawaniu również dokładnie i szczelnie najlepiej migomatem. (aby wyciszyć moto po odblokowaniu można wyścielić wnętrze układu wydechowego watą szklaną).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Saphic/images/spacer.gif) |
jazzman
Gość
|
Wysłany: Czw 19:51, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
a to wtedy yamaha nie bedzie głosna ????
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Saphic/images/spacer.gif) |
Pawlodoro23
Zielony
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:39, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Blokada w Gaźniku polega na wyjęciu tulejki która blokuje iglice ta blokada znajduje się od razu nad iglicą taka dróga mniejsza tulejka po jej wyciągnięciu będziemy mogli dawać więcej gazu czyli więcej paliwa będzie trafiać do komory spalania przez co nasza dt będzie mogła sie lepiej rozpędzać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Saphic/images/spacer.gif) |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|