|
|
Autor |
Wiadomość |
Maks-Poznan
Gość
|
Wysłany: Śro 17:59, 26 Gru 2007 Temat postu: Na co warto zwrócić uwage przy kupnie DT. |
|
|
Sugeruję się dokładniej przyjżeć jak sprzęglo chodzi czy nie szczela nie potrzebnie , następnie stan łańcucha wszystkie linki , akumulator i obroty czy są regularne i czy silnik nie gaśnie oprócz tego wypytać o realny przebieg i śmigać
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mahony
Administrator
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kórnik
|
Wysłany: Śro 18:10, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Oczywiście warto również sprawdzić moc silnika ,stan opon, rama czy jest prosta nie malowana w miejscach spawu.czy biegi ładnie wchodzą niewyskakują.Przebieg niejest ważny .Najważniejsze jest w jakim stanie jest silnik.Może mieć nawet 50000km przechulane ale jak remonty były robione co 5 tys km. to moze pojeżdzic jescze drugie tyle.No i oczywiscie Sprawdzić dokumentacje,czy wszystko sie zgadza itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mahony dnia Śro 18:10, 26 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alvonzo
Administrator
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kórnik
|
Wysłany: Śro 18:44, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
No panowie macie racje...
Myślę ze przy zakupie tez jest ważny wygląd ogólny motorku, bo od razu widać jak był traktowany i jak po prostu ktoś o niego dbał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wilku
Zielony
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZAWIERCIE
|
Wysłany: Czw 18:32, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Jeżeli jet podwyższana na tyle sprawdzić stan ślizgu łańcucha. sprawdzić łożyska na kołach, tarcze hamulcową, uszczelniacze w zawieszeniu czy sie nie "pocą", a najlepiej to wziąć kogoś kto sie zna na motorach żeby obejrzał co i jak:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody_szpaner
Zielony
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:48, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Należy sprawdzić czy kręci się do końca czy odpala na starter czy tylko na pycha (ja dałem się tak wrobić że niby starter zepsuty a po 20km tłok pizg***)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|