Autor |
Wiadomość |
Gość |
Wysłany: Czw 8:25, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
moja yamaha dt 80 lc II ma cylek 110 i pali mi 10l na 100km ;/
nie wiecie co mam zrobić zeby mniej paliła ? a blokade ma tylko na tumiku |
|
|
Kaziu |
Wysłany: Czw 14:40, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
Tak zesta tzn tlok,pierscienie, sworzen, cylinder, zabezpieczenia i lozysko. Ja czesci Malossi kupuje na str. megabet.pl
jest to jedyny dystrybutor w Polsce jakiego znalazlem. A gaznik Dellorto VHBZ 20B S
PZDR:) |
|
|
Rob |
Wysłany: Czw 14:28, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
KAZIU piszesz ze zestwa kosztuje 900zł czyli tłok pierscienie i cylinder ??
a sa na allegro czy gdziś indziej kupowałeś.
a ten gaźnik to jaki i za ile?
i ostatnie pytanie do ciebie masz go odblokowanego na tłumiku i csi ? |
|
|
Kaziu |
Wysłany: Czw 14:19, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
A na wiosne wysle Wam linki z filmami jak deziemy latac to bedziecie widziec jak ta Yamaha chodzi:) Ale teraz trzeba ja dotrzecbo po tym sezonie otrzymala nowy tlok Malossi (cylinder rowniez od tego zestawu) średnica 57,5mm (polecam ten tuning. PZDR:) |
|
|
Kaziu |
Wysłany: Czw 14:15, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
Rob napisał: | A TłOCZEK 80 ? CZY 110 WJE.AłEś |
Tlok ma Malossi 125ccm:) Gotowy zestaw kosztuje 900 zl do tego motorka. A co do osiagow to sa na naprawde wysokim pozimie:) Tylko jeszcze ten gaznik zmienie i bedzie supcio:) ale znowu spalanie troszke wzrosnie:/ |
|
|
Rob |
Wysłany: Czw 12:25, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
A TłOCZEK 80 ? CZY 110 WJE.AłEś |
|
|
Alvonzo |
Wysłany: Czw 12:19, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
ooo kurde to maluch tyle pali... to jakie osiągi masz przy tym spalaniu??? |
|
|
Kaziu |
Wysłany: Czw 12:15, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
Moja DT pali 6,5 nawt do 7 l na setke Troche duzo ale cos za cos. Moto po tuningu Malossi i jeszcze bede zakladal gaznik Dellorto 20 mm:) |
|
|
Alvonzo |
Wysłany: Czw 10:54, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
No niby zablokowana ma palić 3 ale przy mojej jeździ pali napewno koło czterech.
Ważna uwaga Rob |
|
|
Rob |
Wysłany: Czw 10:49, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
WITAM WSZYSTKICH WIDZE DOKłADNE DANE.. MOZE SIę PRZYDAC ALE NIENAPISAłES ILE CI PALI NA SETKE ?
MI 3 GDY SOBIE DELIKATNIE JADE A DO 5 DOCHODZI GDY MANETKA DO KOńCA... |
|
|
Alvonzo |
Wysłany: Śro 19:29, 26 Gru 2007 Temat postu: Dane techniczne DT 80 LC II (2) |
|
Yamaha DT 80 to typowe "light enduro". Posiada zawieszenie olejowe o skoku : 240mm ,
przedni hamulec tarczowy , pełne oświetlenie i chłodzenie cieczą. Silnik o mocy 12km
nie do końca radzi sobie z ważącą 110kg maszyną. Yamaha maxymalnie �kręci się �do 12 tyś obr/min , ale to już tylko wycie i zacieranie silnika , a nie jazda. DT można wjeżdżać w lekki teren , choć nieraz poradzi sobie dobrze w trudnym . Zawieszenie nie jest najlepsze , większe nierówności przenoszą się na ręce kierowcy. Jeśli chcemy poskakać zwieszenie naszej DT-ki nie pozwoli nam na długie skakanie , po kilku skokach się zniszczy , po prostu ten motocykl nie jest do jazdy hardcorowej. Jest to motocykl praktycznie bez awaryjny , a jeżeli coś już się zepsuje to części są
wszędzie dostępne. Przykładowe ceny części: tłok : 70zł - 130zł , zestaw napędowy 150 zł , owiewka + lampa 100zł . W Polsce jest wielu posiadaczy Dt-tek , wiec można wymieniać poglądy na temat tego motocykla jak i rozwiązywać problemy. Yamaha DT było blokowana , zablokowana wersja miała ok. 8-9 km a blokady znajdowały się w trzech miejscach : dyfuzor - króciec , który zwalniał przepływ spalin , końcówka tłumika - rurki i dekielki brutalnie hamują spaliny i jeszcze blokada na
CDI - mały niebieski kondensator , który opóźniał zapłon i nie pozwalał wkręcić się silnikowi na wyższe obroty. Na szczęście wszystkie blokady można usunąć w domowym zaciszu i nie zajmie to zbyt dużo czasu. Hamulce dość dobrej jakości/klasy ,dobrze się sprawują w awaryjnym hamowaniu . Ogólnie rzecz biorąc DT to motocykl do średniego terenu.
Dane:
Yamaha DT80 LCII (LC2)
Dane silnika:
Producent i typ: YamahaŽ , 53V(dla Niemiec ) , 53W (dla Francji)
Rodzaj silnika : dwusuw
Rodzaj chłodzenia : chłodzenie cieczą
Liczba cylindrów : 1
Średnica tłoka : 49mm
Skok tłoka : 42mm
Pojemność skokowa : 79ccm
Stopień Sprężania : 6,6:1
Moc: 7,4kw (12km) przy 6tys obr/min
Gaźnik:
Producent i typ : Mikuni VM 20 SS
Urządzenie startowe : gaźnik z przysłoną
Główna dysza : 110
Główna dysza powietrza : 2,5mm
Iglica : 4 M 2
Dysza biegu jałowego : 17,5
Dysza zimnego startu : 40 (regulowana)
Obroty silnika na postoju : 1300-1400obr/min
Układ paliwowy:
Pojemność zbiornika : 10litrów
Smarowanie:
Pompa olejowa : System Autolube
Min. Ilość oleju dostarczanego do tłoka : 0,2 do 0,3 cm3 na 200 skoków tłoka
Tolerancja i silnik:
Średnica tłoka : 49mm
I szlif : 49,25mm
II szlif : 49,50mm
III szlif : 49,75mm
IV szlif : 50,00mm
Układ napędowy:
Przełożenia seryjne : 51/15
Układ jezdny:
Długość : 2170mm
Szerokość 820mm
Wysokość : 1170mm
Wysokość siodła : 845mm
Wysokość kierownicy : 1360mm
Prześwit: 265mm
Masa w stanie suchym : 110kg
Dopuszczalna masa całkowita : 320kg
Pochylenie główki ramy : 62stopnie
Ogumienie przód : 2,75 - 21 - 4 PR
Ogumienie tył : 4,10 - 18 - 4 PR
Układ hamulcowy:
Przedni hamulec : tarczowy , wentylowany - 190mm
Tylny hamulec : bębnowy 130mm
Amortyzatory:
Przód : Widelec teleskopowy
Skok : 240mm - progresywny
Ilość oleju na lagę : 366cm3
Tył : Amortyzator �Monocross�
Skok: 210mm |
|
|